tirsdag den 9. august 2011

Mens vi venter på flyvevejret

Efter aftenens briefing blev der spist fælles aftensmad i "casa-2A". Rigtigt hyggeligt...og så fik telt-beboerne også varmen igen. Vejret i morgen ser endnu engang "besværligt ud"..."maybe a little chance in the late afternoon". Vi får se - vi bliver nok helt sikkert gridded.

Og så til dagens morsomme indslag:

1) Da pilot YM opdager, at hans telt er ved at flyve væk, stikker han i et panik løb ned mod den danske camp. I følge de øvrige vestjyder er han aldrig set løbe så hurtigt før - og de har navngivet ham "den hvide Kipketer". Med Chris' egne ord: "Jeg skulle ..... ikke sove udenfor i nat" ... ;)

2) Hr. Linaa fortsætter tilsyneladende sin uheldsstime: Da han er ved at hjælpe med at nedtage pavilionen bliver han angrebet af en hveps, der på uforklarlig vis stikker ham på et meget uheldigt sted. På vestjysk kan man vel sige: "Der gik ild i piben...". En historie, der hurtigt bredte sig på pladsen - til mindre tilfredshed hos pilot 1F ;)


1+2) Hvepse-episoden


3) Incoming...
4) Internet, endelig!

1 kommentar:

  1. Stakkels, stakkels Mads! Og fornemmer jeg, at I gør lidt grin med ham!! I søndags blev jeg stukket i ganen af en bi, og jeg kan forestille mig, at det måske gør endnu mere ondt dér, hvor 1F blev stukket. Det er ikke morsomt!! :-)

    Mange hilsener og tak for en god blog

    team TT, Birgitte

    SvarSlet